Monday, 26 November 2012

Cinta Sejati


hi ,how are you ?
im hope you all happy with ur beloved family or person okay? :-)

ape tu?

ok
ape tu cinta?
ade ape dengan cinta?
ape keperluan cinta kepada kita? lg2 pada usia yg mentah?
adakah cinta tu bernilai?
sejauh mana kita knal cinta tu ?

ok cinta tu bermaksud kasih sayang...
terbahagi kepada byk jenis iaitu cinta monyet, cinta sejati atau lain2...

cinta monyet ini sangat2 la popular ...lagi2 di kalangan murid sekolah..
mula2 kapel ..dlm kapel ini punya la manis sgt2...
dating x ingat dunia...sikit kol or msg..
tp bila dah clash..mula la..
ungkit bnda tu la..ini la...mcm2 la..
pastu cari org lain..x ke mcm kera or munyit yg xde akal?


haaa comel x?
Cinta sejati ini pula cinta kepada seseorang kerana Allah S.W.T..
cinta ini la yg kita kna cari dan berdoa utk mendapatkan cinta sejati tu..
cinta kepada Allah dan Rasul-Nya adalah 1 kepentingan kita sebagai umat Islam..
I love Allah and I proud of it.
x usah la klu menangis kerana kekasih tgglkan kite..
tp menangis lah kerana Tuhanmu yang maha Esa..
mungkin ramai terleka...tp x smua mcm tu..
sy doakan u all smua akan dpt cinta sjati yg murni ni..
Insya Allah
renung2kan la wahai saudara Islam yang sy kasih sekalian

6 comments: